It's coming - Reisverslag uit Veghel, Nederland van Marieke Meijer - WaarBenJij.nu It's coming - Reisverslag uit Veghel, Nederland van Marieke Meijer - WaarBenJij.nu

It's coming

Door: Marieke Meijer

Blijf op de hoogte en volg Marieke

03 Januari 2014 | Nederland, Veghel

Nog
3 dagen
9 uur
en 25 min

STRESS !

Heb ik alles wel echt geregeld? Waar waren die adres gegevens ook alweer? Welke kleren neem ik mee? Wat voor mensen zal ik daar ontmoeten? Hoeveel beltegoed zal genoeg zijn? Heb ik dalijk wel genoeg plaats voor alle souvenirs? Is 1 bikini genoeg? Welke kant moet ik op als ik het vliegtuig uitgestapt ben? Wat nou als ik niks meer bak van Engels? Heb ik iedereen wel gedag gezegd?

Zoiets gaat er door je hoofd als je je dan toch eindelijk realiseert dat je grote reis (in je eentje) bijna gaat beginnen! Maar dat je je ook realiseert dat, hoe bang je er toch een beetje voor bent, je er ook superveel zin in hebt.

Want over drie dagen 9 uur en 25 minuten ben ik dan toch echt in Zuid Afrika, Houtbaai voor 3 maanden lang! (Als ik mijn vliegreis overleefd hebt natuurlijk..)

Wat ik daar allemaal zal zien ben ik ook erg benieuwd naar maar zeker weet ik al wel dat mijn schema is:
4 weken Engelse cursus in Houtbaai
8 weken vrijwilligerswerk, ook in Houtbaai via TravelUnique
1 week logeren bij een familie in Kaapstad
en in de weekenden uitstapjes door het land!

Ik hoop op deze blog een paar mooie verhalen erover te schrijven en voor degene die het interesseren te laten weten waar ik mee bezig ben. Als je me wil volgen kan dat dus! (geheel gratis!)

en zal ik waarschijnlijk over
6 dagen
7 uur
en 2 min (ong)
laten weten dat het..

Xmarieke

  • 03 Januari 2014 - 13:23

    Crista:

    Ja, je hebt mij geen gedag gezegd, grrrr ;)

  • 04 Januari 2014 - 03:27

    Annemie:

    Hee marieke heel veel succes en vooral plezier in afrika! We zullen je blog volgen, leuk hoor!!!

  • 04 Januari 2014 - 11:07

    Mama:

    Lieve marieke, inderdaad nog maar 2 dagen en dan ben je vertrokken! Een hele ervaring zal het worden! Vooral veel van genieten, leuke mensen ontmoeten en met plezier je werk gaan doen! Het afscheid zal niet meevallen maar dat hoort erbij toch. Liefs van mama

  • 04 Januari 2014 - 23:20

    Oma Corry:

    Lieve Marieke Leuk dat je van plan bent om ons op de hoogte te houden. Als je terug bent,dan ben je een ervaring rijker. Liefs van oma.

  • 04 Januari 2014 - 23:53

    Opa Jan:

    Lieve hieke(zo ken ik je) Toekomstige journalist
    Ik wens je veel heil en zegen.
    Heil komt van heel en ik hoop dat je alles zowel geestelijk als lichamelijk heel zult houden ook op de tocht naar de Tafelberg die opa is afgedaald.
    Een vraag:informeer eens of die onmenselijke apartheidspolitiek nu definitief is afgeschaft(Nelson Mandela)
    Het ga je goed(sjalom)





  • 05 Januari 2014 - 00:14

    Mies Pols:

    Lieve Marieke,
    Goede reis! Kus, Mies Pols

  • 05 Januari 2014 - 15:48

    Gemma:

    Ha Marieke,
    Waarschijnlijk ben je onderweg of al in het vliegtuig.......als je eenmaal in het vliegtuig zit zl veel van die stress al wegvallen, denk ik. Een goeie reis, geniet van het mooie land en de dingen die je gaat zien en meemaken. Groet Gemma

  • 06 Januari 2014 - 10:07

    Ymie:

    Lieve Marieke,

    Als het goed is ben je inmiddels aan het vliegen. Hoop dat het afscheid nemen van pa en ma en Koen goed is verlopen. Hadden jullie genoeg zakdoekjes mee......? Spannend hoor allemaal maar ik wens je super veel plezier en voor je het weet zijn de drie maanden weer voorbij.
    Ga zeker je mooie reisverhalen volgen. Een hele goede vlucht en geniet ervan!
    X Ymie

  • 06 Januari 2014 - 12:51

    Suzanne:

    Hey Marieke!
    En weg ben je...!!!! Vanavond half 11 op plaats van bestemming hoorde ik van je moeder. Spannend! Heel veel plezier en super leuk dat ik je kan volgen via deze site.
    Liefs, Suzanne

  • 07 Januari 2014 - 02:02

    Allerliefste Zus:

    Joehoe! Je bent er!! Leef je nog? ;) Eerste indruk? Omg super tof cool?! Have fun, geniet, ervaar en beleef. Op weg om ook een wereldreizigster te worden. You'll love it! Miss you already, no miss you more, no miss you the most! :P Tot skypse! Xx

  • 21 Januari 2014 - 14:57

    Gemma:

    Ha Marieke,

    Ik ben benieuwd hoe het met je is.....daar ver weg in Zuid Afrika.
    Ik heb jouw eerste reisverslag gekregen maar niet meer...
    graag zou ik meer willen lezen.... ik heb me zojuist opnieuw aangemeld en hoop dat ik dan meer te lezen krijg. Of laat me maar weten wat ik moet doen zodat ik jou kan volgen

    tot mails en succes en plezier daar!
    veel groeten van Gemma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marieke

Actief sinds 23 Sept. 2013
Verslag gelezen: 476
Totaal aantal bezoekers 4106

Voorgaande reizen:

06 Januari 2014 - 05 April 2014

Zuid Afrika!

Landen bezocht: